druginfo forum

https://http://users.pandora.be/druginfo/
X
X 11/10/2006 04:35
87.209.79.*

Mijn Verhaal & Oplosing voor anderen

Test of ik kan posten

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

X
X 11/10/2006 04:48
87.209.79.*
Zie helaas weinig post hier, maar hoop toch dat ik met deze post iemand kan helpen die of nog coke of veel alcohol gebruik, of familie lid die van deze persoon, broer/zus/moeder/vader/vriend/vriendin etc nog hoop hebt, HEB ALTIJD HOOP, reden dat men DRUGS (Coke+Alcohol in mijn geval) gebruik is juist een teken dat men het niet meer ziet zitte en ipv zelfmoord men dit gebruik in hoop voor hulp en mede ook om eigen pijn te verzachte, ja nu denk je van wat een zwakeling, en ja je kan zo'n zwakeling worden als je teveel elende meegemaakt hebt is in elk geval anders, maar in je jeugd vind je DE OPLOSING,(#@^^) de slechtste hellaas maarja die drugs dealers doen tenminste aardig, en hebbe begrip voor je (zo kome ze over) je krijg aandacht etc etc.
En nu beginnen je problemen pas, terwijl je er al zoveel had.

Wordt herhaald, koste me al veel moeite om dit te schrijven, ik laat hier men email achter en ben niet echt verlsaafd meer maar heb dit wel geschreve met 9 biertjes op, maar mail me als je wil praten en wil begrijpe hoe je beste maatje denkt, ben gelukkig nooit aan heroine gegaan etc en d8 dat ik een gelegnheids gebruiker was (snuifje coke in weekends) maar pakte eerst uit en wil men ervaring delen ten behoeve om juist andere te helpen, heb het zelf aardig onder controle maar ken er zoveel die dat niet hebbe. men email: k.kolight@hotmail.com en alles blijf tussen mij en jouw, ik doe alles om te helpen tegen die gore drugs

X
X 11/10/2006 06:14
87.209.79.*
Even de Snelste en Simpelste OPLOSSING: Vitamine E, dit maak je hersens sterk en help tegen deprisiviteit en HELPT TEGEN NEE ZEGGEN TEGE JEZELF

Vitamine E zit in Vis Olie en ja in Vis

mijn heeft het super geholpen, maar je moet ook zelf willen en MINIMAAL PROBEREN want DRUGS LOS ALLEEN JE HERSENS OP EN VOOR DE REST NIKS JE KRIJG ALLEEN MEER PROBLEMEN, geestelijk, familie/vrienden financoeel etc etc, STOP er fck mee net als ik effe afklope want het is fck moeilijk ja, maar is moeite waard, en als je geen doel heb mail me dan als je je verslaving in een ervaring gaat gebruiken om andere te helpen om dit niet tedoen, of ben je zo'n ego die dat geen fck uitmaak? en die fck dealers leker de gang late gaan? met moorden, goeie mensen misbruike als ons??? als je zo verkeerd denk , kan je net zo goed van flat springen en hoop voor je dat je overleef en in roll stoel beland, klinkt hard hey, maar altijd beter als een zombie hier rondhange of niet dan???

L
lezer 12/10/2006 19:13
213.118.254*
Je hebt groot gelijk , je kan beter drugs bestrijden dan gebruiken.

De ergste stroper is later de beste boswachter !

Zie wel dat je de illegale drugs niet gaat vervangen door de legale(alcohol) want die kan even mensontwaardigend zijn.

Je leven komt enkel op zijn pootjes als je die dingen achterwegen laat.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |