druginfo forum

https://http://users.pandora.be/druginfo/
16/06/2006 09:40
213.224.51*

Hoe kan je je kind weer op de goede weg helpen

Vannacht was het weer eens zover,

politie aan de deur, zoon mee naar politiebureau, gedronken, wiet gerookt en met de auto

Hij is 24, woont weer bij ons in, na oploop van schulden die hij maakte,

al enkele auto's in de prak gereden, en hij geraakt maar niet geleerd.

Elke keer komt hij er met een sisser vanaf, met de nodige boetes wel te verstaan.

Deze week was zijn laatste schuld afbetaald, en hij kan weer opnieuw beginnen.

Maar hoe kan je hem op de goede weg helpen, want hij heeft geen probleem (zegt hij)

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

L
love-urs 05/07/2006 11:51
24.132.159.*
hallo ik ben ursula 24 jaar heb pas geleden me broer die ook zo leefde als uw zoon weg moeten brengen.Mijn broer zei ook ik heb geen probleem jullie maken er ene prbleem van ik weet dat je hun alleen maar laat inzien om zelf heel veel geluk te voelen en er altijd in blijft hopen dat ze verstandiger worden en als ze iets niet weten het daadwerkelijk een keer gaan vragen wat het belangrijkste is kijk hoe hij reageert op dingen en ga zelf die weg vinden om dan er juist niet op in te gaan maak hem heel goed duidelijk steeds weer opnieuw waar die was toen jullie hem weer op nieuw in huis hebben gehaald maak hem vooral duidelijk steeds maar weer opnieuw dat ie echt ze verantwoordingen moet gaan kennen ki9jk verder zorg dat hij ook verder gaat kijken hoe moeilijk het ook is en nog word ik weet echt als geen ander hope het leven is van een verslaafde en van een op straat levende jongen mijn borer is maart dit jaat gestorven heb het er nog zo moeilijk mee dat ik ander graag wil helpen al help ik 1 jongen of meisje uit de sloot dat zal mijn broer meer dan gewild hebben als je wilt praten kan dat altijd ik ben hier vaak met vriendelijke groeten ursula

M
mimi 29/09/2006 02:41
84.29.128.*
hoi wt erg voor je maar wt lief dt je toch iemand probeert te helpen meid ik ben zelf 37jr en gebruik regelmatig zeg maar iedere dag coce ik voel me daar erg schuldig over ik heb ook n zoon niet dt hij liefde of wt tekort komt maar toch je ziet t ook niet aan me hoor ik ben n verzorgende vrouw ben schoonheidspec en nagelstyliste maar toch door problemen wil ik er echt af ik gebruik nu zn 4mnd lang al elke dag zeker 3toy4 gram ik wil er vanaf kan er 3dagen afblijven de 4dedag begint me lichaam weer nee niet me lichaam meer me hersens ik vraag me af of t geestelijk of lichamelijk is ik ga t gewoon probeeren en na die 3dagen ga ik maar aflijding zoeken heb ik ook al gedaan hoor maar ik wil dr perse af kheb n schuld van hier tot daar en wt heb je an die troep f n oppeper bah heb avn me arts remeron prozak enz gekregen niks helpt nu raden ze me ritalin aan kweet t ook niet ik denk dt ik t toch zelf moet doen heel veel sterkte meid liefs

X
X 11/10/2006 05:00
87.209.79.*
Hoi X hier,

Herken dit, had ook geen probleem met men 23é en vrij eigenwijs, maar door onbegrip etc probeerde ik men problemen die ik alle jaren had wegedrukt te verdooven met coke en drank en vond ook dat ik geen probleem had want het kon me geen reet schele wat andere dachten want niemand begreep me toch, alleen de dope dealers zoplang je ze kan betale, totdat je in geldprobleme kom en ze niet kan betale en dan zie je dat het ook geen vrienden ware maarja om effe kort te houden, ik denk dat je je broer/kind etc alleen kan helpen als je eerst zelf een het lef heb om schuld te bekene tegenopver hem want zolang je dat nie doet zal ie nooit openstaan voor je ja klink hard maar je wil toch wete hoe je kan helpe, nu dit is een start, en geef hem nooit geld etc voor wat ie ook zeg, als ie eten wil geef hem boodschape GEEN GELD!!, wil je helpe dit is een start

meer hulp nodig? hulp centers sucsss

praat met mij of een andere ex verslaafde en was geen junk hey

gelegnheids grbruiker dat is de nete naam, en ben recht voor zen raap, maar wil men leve beteren en ben het ziek om zoveel goeie mensen naar de klte tezien gaan door die tering drugs, sorry voor men grove woorde.

vrage mail me: k.kolight@hotmail.com

mazzel X

X
X 11/10/2006 05:02
87.209.79.*
Oja ben inmiddels 39 dus weet echt waar ik over praat en vind het erg wat ik men ouders en familie/vrienden heb aangedaan liege etc om geld te lene pff word er moe van als ik terug denk eraan

X
X 11/10/2006 05:13
87.209.79.*
Hoi Mimi kan je niet mailen krijg message/fout report dus mail my dan, kep zelfde als jouw jaren gehad en ben eindelijk zo'n 2 jaar ervanaf nu van die drang, alleen als ik drink kom drang terug soms. Groetjes meid en mail me, je ben een lieverd en is al super dat je er over durf te prate. Groetjes Henk

X
X 11/10/2006 05:28
87.209.79.*
Oja Mimmi en anderen die zelfde ervaring hebben, ja kep mazzel dat ik zo'n schat van moeder hebt en al jaren over men verleden probleem prate, heriner me ineens waardoor je na 3 dage behoefte krijg weer, komt door 2 dingen:
1e
2e en dit zou op 1e plek kunne staan ook, vitamine gebrek, om sterke geest te krijgen en minder deprie gebruik vitamine E of eet vis en vitamine E = Vis olie capsules, en eventueel vitamine C kan ook geen kwaad maar belangrijkste is Visolie vitamnine E

Hoop jouw Mimi en andere die dit lezen te helpen en iets door tegeven ook voor mensen die dit lezen en een ander persoon wille helpen, dit was voor mijn de beste oplosing heriner ik me dat ik NEE kon ZEGGE tegen het omdat vita E een vitamine is die je hersens nodig hebbe echt probeer het en vertel hier dan ook zodat andere zien dat het klopt.

doeggggggg X

X
X 11/10/2006 05:30
87.209.79.*
Oja Mimmi en anderen die zelfde ervaring hebben, ja kep mazzel dat ik zo'n schat van moeder hebt en al jaren over men verleden probleem prate, heriner me ineens waardoor je na 3 dage behoefte krijg weer, komt door 2 dingen:
1e
2e en dit zou op 1e plek kunne staan ook, vitamine gebrek, om sterke geest te krijgen en minder deprie gebruik vitamine E of eet vis en vitamine E = Vis olie capsules, en eventueel vitamine C kan ook geen kwaad maar belangrijkste is Visolie vitamnine E

Hoop jouw Mimi en andere die dit lezen te helpen en iets door tegeven ook voor mensen die dit lezen en een ander persoon wille helpen, dit was voor mijn de beste oplosing heriner ik me dat ik NEE kon ZEGGE tegen het omdat vita E een vitamine is die je hersens nodig hebbe echt probeer het en vertel hier dan ook zodat andere zien dat het klopt.

doeggggggg X

X
X 11/10/2006 05:30
87.209.79.*
Oja

1e weet ik niet meer, oplosing= lees 2e

X
X 11/10/2006 05:35
87.209.79.*
Oja

1e weet ik niet meer, oplosing= lees 2e

Snelle reactie als