druginfo forum

https://http://users.pandora.be/druginfo/
L
love-urs 17/05/2006 13:51
24.132.152.*

Overleden drugsverslaafde broer

Ben opzoek naar broers zussen die onlangs een broer of zus vanwege drugsverslaafd zijn verloren ik ben 24jaar en heb onlangs me drugsverslaafde broer weg moeten brengen omdat hij door drugs en drank de trein nie zag aankomen en er tegen aan is gelopen Dus L:ET op mensen het is geen zelfmoord!!!daarom zeg ik tegen alles mensen die drugsgebruiken je kan zeggen wat je wilt maar drugs is zeker geen oplossing om plezier te hebben of je fijn te voelen en vind als je ouder dan 18 bent de jongeren dus moet stimuleren om het jhuist op feesten Niet te doen want kijk om je heen gvd feestgangers hoeveel mensen moeten er nu drugsgebruiken om lol te hebben op hardcore party s???Ja dat bedoel ik iedereen op zo n feest bij deze hoop ik graag op reacties en/of hulp om er mee te stoppen of vragen zijn allemaal welkom dnak je voor je begrip drugs is absoluut niet leuk kijk er mee uit !!!! veel liefs urs

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

L
love-urs 17/05/2006 13:53
24.132.152.*
reageren mag altijd boos of niet boos wil gewoon veel mensen die toch van hardcore en partys houden helpen om het te stimuleren om geen drugs te gebruiken feetsne kun je ook met alleen de muziek en jezelf !!!!!!!!!!

M
mimi 29/09/2006 02:32
84.29.128.*
wat vreselik voor je ik lees t met tranen in me ogenzo erg ik gebruik zelf cocaine maar niemand ziet t aan me ben n allenstaande moeder zie er goed uit heb n mooie huis en auto alles maar wil er zo graag af ja 3dagen hou ik t vol dan begint me hooft weer zou t nu lichaamelijk of jiut geestelijk zij nu zeg ik er ok bij dt ik op dt moment veel problemen heb mensen me vriendinnen raden me an ritalin te gaan gebruiken moet de kans naar drugs gedachten verminderen kweet t ook niet kwens jou heel veel liefde en susces liefs

X
X 11/10/2006 05:47
87.209.79.*
vind het super erg van je broer en feesten kan je opzeker zonder drugs.

sterkte en sta open ervoor als je er over wil praten en zelfs iets wil ondernemen want ben zelf zat dat we dit alles maar door vingers hier blijve zien, het word eens tijd dat wij zelf er wat aan gaan doen en heb ideeen zat die zullen werken, en laten we je broertje niet voor niks hebben moete laten gaan door drugs, laten we er fck wat aan gaan doen, en echt wat aan doen!!! en niet dat slape gedoe van regering en van instelingen, kep zelf vanaf men 23e in coke gezete gebruik dealen voor eigen gebruik te betale maar nooit andere verslaafd gemaakt hey laat dat wel duidelijk zijn! en je mag wete ik haat drugs al meer als 10 jaar en heb nme zeker 8 jaar gekost om te stoppe, 1e was kappe met je vrienden die gebruike, dat zijn geen vrienden lijke het wel maar door hen blijf je gebruike etc
geloof me ik weet er alles van en haat het en haat mezelf als ik niet met mijn ervaring hier wat aan gaat doen , kep nog zat vrienden (op afstand aleen contact met tel en gaming) die ook mijn leeftijd zijn en nog gebruike, maar zijn echte toffe lui, goed karakter en reden dat ze doen is niet goed maar begrijp waarom, en je moet altijd zelf eerste keus maken om te stoppe en het is het waard opzeker.

mazelll

L
love-urs 17/10/2006 18:34
24.132.159.*
R.I.P mijn lieve broer.Hey lieve X en lieve mimi ik wil dolgraag iets oprichten voornamelijk voor de jongeren die steeds jonger naaar feestjes gaan waar heel veel coke en vooral nu het goedkope en sterk onder de jongeren te verkrijgen speed.Ik weet me broer zal ik nooit meer terug krijgen maar hij was en is nog steeds een hele grote voorbeeld van weinig zelfvertrouwen en het kwaad niet zag van drugs want zeg nou zelf ook jullie weten dat en mimi echt Geen ritalin gebruiken niet naar je vrienden luisteren ritalin werkt net zo verslavend als coke en meid coke is echt veel meer geestelijk dan lichamelijk en je kan altijd naar de dokter gaan en vragen hoe je het beste van zo n verslaving afkomt maar goed ik ben geen arts maar kan je wel vertellen mimi je moet echt veel sterker zijn dan je dnekt dat je bent alleen daardoor over win je je eigen gevoel en dan zie je in dat je je veel fijner voelt zonder alleen dan kun je het het is de drang die het doet en jou sterke koppie en je lieve kinderen die zeggen mama ik heb je nodig weet dat je er altijd bent maar ik mag het later ook niet dat is wat ze zeggen. Lieve x als je iets in gedachten heb laat het me weten ik heb ook zoveel ideeen maar ja ik kan natuurlijk niet het allemaal in me eentje en vandaar dat het hier ook stond en hoop op nog meer jonge mensen die het super vinden om te begionnen op feesten rond te lopen met reclame van als je drugs neemt kijk dan wel eerst in de spiegel en bednek je of je zo wilt zijn of niet...... veel liefs heel erg bednakt voor jullie reactie s dikke kus met een dikke knuffel van me broer love-urs

A
anja 19/03/2007 09:25
80.113.23*
super erg van je broer. Kan niet zeggen hoe het voelt om er iemand aan te verliezen. Ik heb voor een jongen pillen geslikt. Hij had gezegd dat ik gestoord ben en dat hij me gebruikt had. Ik was daar echt zo boos over en nam toen pillen. Ben er nu 1 week vanaf en hoop dat ik er vanbaf kan blijven. Veel succes met jullie plannen. Doeg Anja

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |