vind het super erg van je broer

en feesten kan je opzeker zonder drugs.
sterkte en sta open ervoor als je er over wil praten en zelfs iets wil ondernemen want ben zelf zat dat we dit alles maar door vingers hier blijve zien, het word eens tijd dat wij zelf er wat aan gaan doen en heb ideeen zat die zullen werken, en laten we je broertje niet voor niks hebben moete laten gaan door drugs, laten we er fck wat aan gaan doen, en echt wat aan doen!!! en niet dat slape gedoe van regering en van instelingen, kep zelf vanaf men 23e in coke gezete gebruik dealen voor eigen gebruik te betale

maar nooit andere verslaafd gemaakt hey laat dat wel duidelijk zijn! en je mag wete ik haat drugs al meer als 10 jaar en heb nme zeker 8 jaar gekost om te stoppe, 1e was kappe met je vrienden die gebruike, dat zijn geen vrienden lijke het wel maar door hen blijf je gebruike etc
geloof me ik weet er alles van en haat het en haat mezelf als ik niet met mijn ervaring hier wat aan gaat doen , kep nog zat vrienden (op afstand aleen contact met tel en gaming) die ook mijn leeftijd zijn en nog gebruike, maar zijn echte toffe lui, goed karakter en reden dat ze doen is niet goed maar begrijp waarom, en je moet altijd zelf eerste keus maken om te stoppe en het is het waard opzeker.
mazelll