Over het algemeen werken pillen niet zo onwijs verslavend maar het is meer dat een persoon geen plezier meer kan hebben zonder.
Het klinkt stom en machteloos , maar als gebruiker moet je zelf de negativiteit van het gebruiken inzien waardoor men aan stoppen denkt.
Ga eens na. waarvoor gebruik ik pillen.. ik word er niet charmanter op , ik zet mezelf voor shut, vaak krijg ik last van depressies etc..etc..
Buiten dat is het gebruiken niet eens meer leuk als je zoveel en vaak doet want het fijne gevoel neemt behoorlijk af.. Wat nou als je eens een weekendje gezellig een biertje doet en wat lacht en naar je zin hebt.. want met xtc vermaak je jezelf eigenlijk helemaal niet. Het zit puur tusssen je oren.
Ga toch lekker stappen maar sla die xtc een keer over en zeg tegen jezelf : '' Zo heb ik het toch ook naar me zin'' Je hoeft geen xtc te gebruiken om een geslaagde avond te hebben.
Voor de echte zwakke geesten om het zo maar te zeggen : heb het dan maar een keer niet naar je zin, je zulf er vanzelf sterker uitkomen, en trots zijn dat je niet gebruikt hebt .
Ik zelf gebruik af en toe xtc , heb het in verleden veel gedaan maar ben zwaar geminderd omdat ik er achter kwam dat er in alle opzichten meer nadelen dan voordelen aan zitten.
succes dames , en denk erop.. afblijven !