druginfo forum

https://http://users.pandora.be/druginfo/
J
Jolanda 24/11/2004 09:08
213.119.80*

Help mij AUB

hallo allemaal

ik moet mijn verhaal kwijt en hopelijk

krijg ik van jullie advies hoe ik hier mee om moet gaan??

ik heb een hele lieve vriend.

ik ken hem al meer als 2 jaar en sinds een week of 6 na

een relatie van 9 weken en een verbrekingsperiode van 9 weken.

mijn vriend rookt kannabis en is daar verslavend aan.

hij zit nu op dit moment op het oda om er van af te komen.

ik weet niet hoe ik dadelijk met hem om moet gaan en

ben bang om hem te verliezen!!!!!!!!!!!!!!

van het oda krijg ik geen hulp en geen advies,bij wie kan

ik dan wel terecht?????

met vragen zoals::::::::

- als mijn vriend een terug val krijgt.hoe ga ik hier mee om

- moet ik alles pikken?????

ik weet het gewoon allemaal niet.

de ggd geeft me ook geen ADVIES hoe iemand zou kunnen worden.

HELP ME AUB

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

A
anne 24/11/2004 16:17
213.118.254.*
Jolanda als het echt alleen maar cannabis is zou ik mij niet teveel zorgen maken het is immers minder verslavend dan sigaretten, trouwens ik weet van mijn huisdokter dat er een mondspray bij de apotheker is die de zucht naar cannabis stopt omdat er enkel het actieve van cannabis in zit , je wordt niet high maar het kalmeert wel.

Het beste is toch nog dat je vriend er mee stopt zonder vervangmiddelen te gebruiken alhoewel stel je al maar gerust dat het cannabis is en geen crack of heroine want dan zit je veel verder van huis.

T
Thea van der Meer 24/11/2004 23:47
145.53.87.*
Hallo Jolanda

Je kunt je het beste wenden tot het CAD, daar zijn mensen die kunnen je vertellen hoe je met je problemen om kunt gaan, als Moeder van een drugsverslaafde Dochter heb ik daar heel veel goede raad gekregen, verder wens ik je heel veel sterkte,

Thea

R
R.M.D.Leider 19/06/2005 18:45
62.195.83*
Het is jammer dat er een strijd is in de verslavingszorg tussen de stichtingen die niet bevorderlijk is voor de clienten,Stretcornerwork,Regenboog,Jellinek,CAD en nog meer van die instellingen waar de direkteuren alleen naar hun salaris kijken maar niet naar de clienten,hoe meer verslaafden hoe meer geld deze mensen verdienen en het is een kliek,ik heb bijna 18 jaar voor ze gewerkt als uitvoerende in de sport werk en scholing dus ik weet het en als je ze erop wijst vlieg je eruit dat is mij gebeurt.

X
X 11/10/2006 06:44
87.209.79.*
Een ding, zoek probleem op waarom hij gebruik, liefde en begrip geven kan zoiezo helpe, zueren erover, en hem verwijte werk averechts, en als hij jouw wil ipv canabis laat hem het bewijzen als het vorige niet werkt, anders is het een ego tripper.

mazel X

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |