druginfo forum

https://http://users.pandora.be/druginfo/
E
Een hopeloos meisje 20/10/2004 16:33
213.224.20*

Help !

Hoi,

Ik zit met een onwijs probleem, Ik wil graag in contact komen met mensen die een vriend hebben of hebben gehad die ook drugs heeft gebruikt. Ik heb momenteel ruim 3 maanden een vriend en hij zit nu in een af kick kliniek ik ben echt heel gek op hem maar hij heeft me al diverse keren teleurgesteld door niet op te komen dagen en hij heeft gelogen over het drugs gebruik. Maar ik ben echt super gek op hem. HIj is vrijwillig naar de kliniek gegaan, Heb je dit ook mee gemaakt laat dan alsjeblieft een berichtje achter over hoe het bij jou is verlopen.

Een hopeloos meisje :<

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

I
ikke 20/10/2004 16:36
213.224.20*
Beste Carolien,

Ikzelf heb 10 jaar geleden in dezelfde situatie gezeten als u;

Mijn huidige echtgenoot die toen al jaren lang heroine-verslaafd was heeft zichzelf ook vrijwillig laten opnemen en heeft nooit nog drugs gebruikt.

Maak je vriend nu heel duidelijk dat hij van drugs moet afblijven , dat je anders geen toekomst met hem hebt.

Dat je vriend je beloog en te laat of niet op een afspraak kwam is heel eigen aan een druggebruiker , eens de drugafhankelijkheid er niet meer is zal het bedrog ophouden.Ze hoeven niet meer te liegen over wat ze gaan doen , ze zijn er ook niet trots op dat ze verslaafd zijn.

Je mag je vriend een kans geven ,laat hem voelen dat je er voor hem bent enkel als hij niet gebruikt, de ontwenningskliniek is een nieuwe start , lichamelijk zal hij nu clean zijn maar het moeilijkste is neen te kunnen blijven zeggen tegen drugs,een vereiste daarvoor is dat hij afstand doet van de vrienden en mensen die in dat milieu vertoeven anders is de kans groot dat hij zich opnieuw laat verleiden.

J
jolanda 24/11/2004 11:07
84.25.119*
hallo

mijn vriend zit nu in een afkick kliniek

en weet ook niet hoe ik hier dadelijk mee om moet gaan.

ik hou ook heel van hem en hij zegt ook dat hij van mijn houd.

ik wens je heel veel sterkte toe..

groetjes

L
love-urs 17/05/2006 14:10
24.132.152.*
hey lieve mensen en vriendinnetjes ik wil niet hard overkomen met me berichtje maar als je ene verslaafde iemand van zo dichtbij meemaakt word je er zself niet echt gelukkig op geloof me er komen zoveel problemen bij kijken vraag je zelf af of hij echt van je houd en echt om je geeft en hij of zei die gebruikt jou niet gebruikt om er van af te komen of voor geld of wat dan ook want dan kun je nog zoveel van die gene houden en nog zoveel voor hem of haar willen doen maar je moet je liefde niet te veel willen opbloeien neem afstand en kijk hoe hij of zei zich zonder jou kan ontwikkelen vanuit daar kun je kijken of hij of zei het echt waard is om voor te vechten geloof me ik ben een zusje van een drugsverslaafde broer die onlangs is overleden veel liefs love-urs

X
X 11/10/2006 06:39
87.209.79.*
Ik weet niet waar ie van afkick maar geloof me als het heroine is dan kan je hoe hard het ook is er beter een punt achter zette of hem 1 (EEN KANS) geve of anders moete ervaren dat je een kut leve krijg, heb dit gezien met andere hellaas en kan beter recht voor zen raap zegge maar als hij niet die ene kans nakom, dan zal ie de 2e 3e 4e 5e etc ook niet nakomen en is klote weet het maar leven is hard en realiteit is zo hellaas en het is heel erg dat die dope zo gemeen is en mensen zo kan be invloede, ik geloof 100% dat ie zonder het een echte toffe kerel zal zijn en hoop dat het hem lukt, zou zegge geef hem een kans en vertel het hem ook en als ie wil prate mail me ok.

mazzel X(ex gebruiker22 jaar lang geweest) (k.kolight@hotmail.com)

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |